22 de febrer 2009

Play

Que una persona nascuda al Desembre faci exaltació de l'Agost no deixa de ser curiós, però agafeu l'Agost com la idea del que us agradaria que fos la vostra vida. L'Agost representa els somnis, la felicitat, el compartir el temps, la falta de presses...
Aquesta imatge l'he robada d'un dels grups que més m'agraden "Els Pets”. M’agraden per molts motius però principalment perquè han evolucionat amb mi.
Quan vaig veure aquest text a la seva pàgina web, vaig pensar que havien reflectit exactament com jo volia que fós la meva vida.
Per aquest motiu aquest blog s’anomena “Ser Agost”.
M’agradaria poder explicar com veig les coses que em rodejen, què opino de les coses importants i de les anecdòtiques.
Com desde la meva mirada blava i la meva ment inquieta recullo tot allò que passa al meu voltant.
I sobretot voldria que mentre escric i mentre llegiu tots poguem apropar-nos més a l’Agost.

1 comentari:

  1. Bienvenida a la experiencia bloggera.
    Celebro el título de tu bitácora en estos tiempos de penuria pesetera, en los que a todos nos gustaría "hacer el agosto" y darnos un homenaje.
    Cuenta con mis visitas.
    Petons.

    ResponElimina